it's my blog and I'll post if I want to

Responsarbete.

08.00 -- Varför måste alla skriva mycket sämre än jag? Jag kan knappt bärga mig tills jag får deras respons på min text. De kommer kyssa min fötter men deras ord kommer vara salta av avundens tårar. Amatörer, kommer jag fnysa. Jag fnyser redan nu.

08.05 -- Den texten var ju bra. Den var ju fan bättre än min. Är jag bara näst bäst? Skandal!

08.40 -- Den texten var ju också bra. Också bättre än min. Det är öststaternas fel, de röstar bara på varandra.

09.00 -- ...nä nu jävlar. Nu tar jag min emergency-elefantöl och sätter mig i badkaret, sjunger Vem kan segla? med finsk brytning och gråter mig torr.

09.15 -- Nåja. Det är i alla fall en tröst att veta att vad jag än gör i livet kommer jag alltid vara överlägsen Britney. Kanye West måste ha nötter som en noshörning som vågar dissa en psykiskt instabil nyskild tvåbarnsmorsa utan en enda vän eller fan kvar i lismarnas huvudstad på jorden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är ju helt underbart! Jag som trodde att dina texter slutade vid english c. Men nej, nu läser du kreativt skrivande, kommer säkerligen bli författare och förmodligen uppnå världsherravälde.
Fast det är ju skönt att du har en blogg. Du får fixa en rubric till den också, så kan du få gensvar. Jag menar, vi lär ju få abstinens.
Kramar
//Lova

2007-09-10 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0